سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پادرس

بهترین بازی هاس اندروید

معرفی بهترین بازی های موبایل ایرانی 2020

معرفی بهترین بازی های موبایل ایرانی 2020

بهترین بازی های اندروید ایرانی

بازی های ایرانی چند سالی است که با رشد کیفیت همراه شده است و تقریباً طرفداران خوبی را هم جلب کرده اند در ادامه میتوانید با معرفی برترین بازی های منتشر شده ایرانی 2020 تالاب را دنبال نمایید. 

 

بازی گوشی موبایل ایرانی , در میان بازی های کامپیوتری و بازی های مخصوص گوشی موبایل , تعداد زیادی از بازی ها هستند که ساخته ایران می باشند . تولید بازی‌های کامپیوتری و مخصوصاً بازی‌های موبایلی ایرانی طی یک‌سال اخیر با رشد و افزایش کیفیت قابل توجهی همراه بوده است.

 

حالا عده ای از این بازی‌ها آن قدر کیفیت ‌پیدا کرده‌اند که درفروشگاه‌های مشهور آنلاین بازی جهان نیز عرضه می شوند.

معرفی بهترین بازی های موبایل ایرانی 2020

صنعت بازی‌سازی ایران اگر چه درسال‌های قبل روزهای سختی را پشت سر گذاشته اما حالا تعداد زیادی از فعالان اینبخش امیدوارند با برداشته شدن رسمی تحریم‌ها و جذب سرمایه و جلب توجه بازی‌سازان خارجی به بازار ایران، اوضاع تغییر کند.

 

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به‌عنوان تنها متولی این بازار، با اعلام این که از ابتدای سال تا کنون 10 بازی مجوز ساخت دریافت کرده‌است، تصریح کرده که هر ماه، یک بازی ایرانی رونمایی خواهد شد. درکنار تولید بازی‌های کامپیوتری ایرانی، تولید بازی‌های موبایلی نیز با رشد و پیشرفت قابل توجهی همراه است.

 

با نزدیک شدن به تابستان و آغاز تعطیلات تابستانی، بسیاری بخشی از اوقات فراغت خود رابه انجام بازی‌های کامپیوتری اختصاص میدهند بنابر این ما در ادامه بشما بازی‌های ایرانی جدیدی را معرفی خواهیم کرد که جذابیت‌انها کمتر از بازی‌های خارجی که تا به حال امتحان کرده اید نیست.

 

والیبال 2020

معرفی بهترین بازی های موبایل ایرانی 2020

بهترین بازی اندروید

تیم والیبال ایران با راهیابی به مسابقات المپیک، آن‌هم بعد از 52سال حالا در صدر اخبار قرار دارد. بهمین خاطر نیز ابتدای هفته گذشته از اولین بازی ویدئویی والیبال در کشور رونمایی شد. دراین بازی که پیش‌تر نام «والیبال مدرن» برای آن انتخاب شده بود، 32 تیم برتر والیبال جهان حضور دارند.

 

سازندگان این بازی معتقدند از نظر گستردگی تیم‌ها و تعداد بازیکنان شبیه‌سازی شده، رقیبی برای این بازی حتی در سطح جهانی وجود ندارد. دراین بازی حالت‌های مسابقه‌ای مختلف از جمله مسابقات دوستانه، لیگ جهانی، جام‌جهانی، قهرمانی جهان و… دیده شده است.

 

همچنین بدلیل اهمیت گزارشگری در بازی‌های ورزشی، این بازی با صدای گزارشگر مطرح والیبال یعنی «کیومرث کرده» گزارش می شود. بازی والیبال2016 تنها قابلیت نصب روی کامپیوترهایی با سیستم‌عامل ویندوز را دارد. این بازی را یک یا دونفره با کیبورد یا دسته‌بازی میتوانید بازی کنید.

 

کاربران باید برای تهیه این بازی به فروشگاه‌های بازی‌های رایانه‌ای مراجعه کنند.